Happily everly workely

2008-12-27 @ 16:46:14
God eftermiddag alla, eller go kväll? Vet inte vilket som stämmer in, klockan e halv fem, men det är jättemörkt ute...Man kan ju nästan tro att det är natt... Jaja, så kommer det vara ett tag till. Lyssnar för tillfället på musik, med full volym i sovrummet...hur skönt som helst! David Archuleta från American Idol, lyssnar jag på! :D

Idag har jag bara suttit hemma och inte gjort något speciellt, suttit vid tv:n för det mesta...Såg på Alvin och Gänget förut..Jag tycker dom e så söta! Speciellt när de sjunger...och lille Theodor..helt underbar!!! Så har jag pillat lite med min mobil, fixat några inställningar osv....Men börjar lära mig nu! haha

Tror jag måste äta snart, e jättehungrig eftersom jag inte ätit ngt idag än...och ikväll blir det pizza, men det dröjer nog ett tag till tror jag...

Naj, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, så fruktanvärt tråkigt här.... Snälla hör av sig någon? :)

Kram

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback