ÄNTLIGEN JULLOV!!!!!!!

2008-12-20 @ 23:54:33
Nu äntligen är skolan slut för det här året! Nu ska man försöka ta det lugnt i drygt tre veckor! Ska umgås mycket familjen, förhoppningsvis vänner också helt klart! :D Fått tillbaka en gammal vän också nu tror jag, känns faktiskt riktigt bra att få tillbaka kontakten! :D

Nu sitter jag här och gör inte ett smack, pratar med några vänner. Sätter upp ögonlocken med tändstickor! ;)
Känns som om jag somnar snart, sov inte så bra inatt, gick o la mig vid ett tiden, för mina kusiner kom då <3 men sen så vakna jag vid halv 9 och kunde inte somna om. Jag har då vart lite trött idag, och suttit framför tv:n och dåsat av lite då o då :P Så borde väl kanske gå o lägga mig

Ehm, hände en sak igår som gjorde mig lite skärrad och stolt på samma gång. Men vill helst inte gå in på vad det var!
Naj, det här går inte.... GO TO SLEEP

byebye // Z

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback