19 minuter över 12

2008-12-29 @ 00:18:58
Haft en lugn och stillsam kväll med familjen. Satt och såg En Riddares Historia, ganska bra faktiskt... Fast inte så roligt när man har en bror som kittlar en så man inte kan andas...Försöker komma loss, så man helt plötsligt sitter på golvet helt andfådd för att komma undan. Men jag älskar honom ändå, den knutten <3 haha

Sitter nu och funderar på vad man ska göra....Mja, jag vet vad jag ska göra nu..SOVA! Men senare, det var meningen jag o Anna skulle till stan..men jag har inte hört från henne..så jag antar inget blir av :/ På tisdag ska jag vara barnvakt åt två andra sorkar....från 10-14. :D ska bli intressant, har inte vart det åt dem förut...Men de känner till mig väl, annars skulle de inte ha bett mig! Dem e så snälla, hela familjen faktiskt.

Nja, ska sussa nu. Tjingeling blingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback