Packstressad!

2008-08-05 @ 13:25:57
Om två dagar åker jag till Varnhem till mina kusiner..... Det ska bli kul! Få komma bort från föräldrarna ett tag, och de slipper mig ett tag! Jag kommer vara borta tills skolan börjar... Åker hem den 18:e.... Då åker jag med syrran hem,
så vi tar tåget till Stockholm och så åker vi båten hem tillsammans... Så vi är hemma natten mellan den 18:e o 19:e.. Så börjar skolan den 19:e...Hur surt är inte det?
Det ska bli kul att åka iväg....Vi får se vad vi hittar på där! Om vi har tur så kanske jag och min moster tar en sväng till Ullared....Ge-Kås! Hoppas!!
Nu håller jag på och packar... Har ingen aning vad jag ska ha med... Har gjort en liten lista, men den blir man bara förvirrad av! Fast hoppas det lönar sig!...... Men e lite stressad!
Imorgon så kommer nog Micko hit.... Vi ska hitta på ngt innan skolan börjar och innan jag sticker iväg!....Får se vad vi gör! Det har ju inte vart ngt väder för att kunna hitta på ngt utomhus... Och det är ju inte så kul att bara sitta inomhus....
Men vad annars ska man göra då??

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback