Wonderful, shiny day

2008-04-22 @ 19:35:53
Så skön solig dag...... Man kan nu sitta ute och njuta av solen och värmen.

Kom till skolan halv 8 och precis innan 8 får man höra att vi inte har nån lektion på morgonen för att vå lärare är sjuk, det är ju väldigt kul....speciellt när man inte börjar försen klockan 11.....det är ju riktigt nice......man kunde liksom ha haft sovmorgon om man vetat innan att han skulle vara hemma... Aaja...det funka iaf......satt ute en stund i solen istället....riktigt nice...varmt och skönt, även fast klockan var runt halv 9. Läste därefter i min bok, räknade lite matte......satt bara och lyssna lite på musik......

Efter skolan, gick jag, Mikaela, Bella och Josefina till Lännakiosken och köpte glass, som vi satt och åt vid en "lekpark".....jag satt på en gunga....och gungade lite samtidigt...det var kul, jag hade liksom inte gungat på flera år, det var därför ganska härligt.... :D

Runt tre tiden mötte jag Anna på stan, gick och kollade runt lite.....Därefter tog vi bussen halv 4......den var iaf inte lika full som den var igår....när den även blev försenad en halvtimme..... Usch, vad arg man blev!!!! :)

Nej, ska nu plugga lite spanska, har prov på fredag, plus att man har massa annat grejs som ska inlämnas snart...kommer typ aldrig hinna färdig med det i tid!

Kram // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback