Wait until tomorrow

2008-04-13 @ 19:40:04
Idag är det söndag, pluggardagen som jag oftast brukar kalla det. Man har inte gjort så förbaskat mycket idag, vaknat och ätit frukost som man antagligen gör varje morgon. Jag i alla fall. Så har man varit inne hos grannen, matat deras "ohyror" som de brukar kalla det, för att skämta till det lite. Det är de snällaste djuren som finns... Tigris, är den keligaste katten som jag vet.....När man kelar med henne, spinnar hon så högt som om en traktor är igång.

Jag har äntligen blivit färdigt med mitt renskrivande av evolutionsarbetet, allt som vi gjort på lektionerna. Aa, fast jag kommer få ändra mycket i skolan....... Det kommer ta lite tid! JOBBIGT!!!

Efter lunchen var vi hos faster Gullvi, som fyllde år igår..... Bjöd där på lite smörgåstårta och lite godis! (Gott godis)
Satt och pratade lite...mycket skvaller.....sedan kom kusin Conny, som jag kallade "Caveman" när han steg in genom dörren...... Bara för att han var så förbaskat smutsig! :P Det var kul.....
    Vi (mamma, pappa och jag) kom hem vid 5 tiden......då fortsatte jag med mina läxor, tills klockan blev 6...Då var det One Tree Hill på tv, det kan man ju bara inte missa.....Aa......och nu ska jag än en gång continue med mina läxor....måste försöka hinna fatt allting nu....så det inte blir i sista minuten, men tyvärr kommer det nog sluta så iallafall....Hehe....

Love // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback