Måndag 28/4-08

2008-04-28 @ 19:05:08
Halloj
Måndag idag..Starten på veckan! En ganska okej dag, har inte gjort så mycket. Kändes nästan onödigt att åka till skolan idag, men kände att jag var tvungen.... Skulle ju lämna in mitt arbete som jag skrivit till Samhällskunskapen...Jag blev färdig i tid iaf, så nu är en sak till överstökat... Nu är det bara NP i engelska imorn och matteprov på onsdag, och det kommer suga hårt., för jag kan ingenting.. ÄRLIGT!!!! :P

Nej.....åt precis lite kvällsmat..eller aa...mamma gjorde iordning lite havregrynsgröt till oss, det var gott...Hade inte ätit det på ett tag....Japp, och nu ska jag göra färdigt matten..har några sidor kvar...mm...sedan måste man nog börja läsa svenskaboken ganska intensivt...Mm, typ 260 sidor till på måndag..lycka till, till mig säger jag bara!!!

Kram // Zenita :D

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback