Eld i baken!

2008-04-17 @ 20:11:27
Åhh herregud vilken dag.......en hel dag med bara Nationella Prov, hur kul är inte det på en skala ett till tio? :P
Började dagen, med en skriflig del i engelska, var typ att man skulle beskriva ett minne på en speciell tid på året.....Årstiderna! :P
Den delen höll på mellan 8 och 9.20.....sedan hade jag en muntlig del, fast den var inte förrän klockan 11....
Under den tiden man väntade var jag så rastlös, och var typ hyperaktiv på samma gång...... Sprang runt och yra som en galning......ibland......kacklade som en kyckling....... Pratade som en pratkvarn :P
Halv 11 åt jag lunch, skulle inte klara att vänta tills efter den muntliga delen....... Medans jag åt, kände jag mig så nervös......jag ville verkligen inte.......jag var rädd att det inte skulle gå att prata........jag var mest rädd på grund av personerna jag var med.......Men när jag klev in i föberedelserummet, så släppte det...vi började prata om allt annat, istället för att förbereda oss inför det muntliga....hehe.....Sedan kom det muntliga, jag tyckte det gick jättebra...jag hoppas de tyckte det också....... Visst svamla jag väl lite, men det får man ta...... Och vilken lättnad när det var över........men det konstiga var att jag ännu kände mig nervös....weird! :D 
    
My friend Mikaela hade förhöret lite senare, och jag väntade........sedan efter bestämde vi oss för att gå hem till henne och fika och plugga.......efter nån minut som vi satt oss och fikade...skulle vi till Ica Maxi, hon skulle möta några där.....orkar inte berätta varför....... Men iaf.....det är typ ganska långt dit från henne till Maxi, så man kan nog säga att vi fick mycket motion idag......Det var härligt, förutom att vi hade motvind, både dit och tillbaka....Konstigt!?
När vi kom tillbaka till henne, satte vi oss och pluggade, fast det blev ganska mycket prat också.... :P
vid 5 över 6....skulle jag till busstationen för att ta mig hem....Mikaela följde med, men efter en stund när jag fråga vad klockan var...sa hon att den var 20 över 6, och min buss skulle gå fem i halv 7....och vi hade en bit kvar, så gissa om jag fick bråttom.... som tur var hann jag med bussen....det var precis!!!!! det var lite roligt, för att Mikaela sa att när man går med henne kommer man försent.....det har hänt att hon missat bussen :D Men det måste finnas lite tur i dig, för jag hann ju med den....eller hur? :D

Nej...ska nu plugga NO...har prov i evolution imorn...och det kommer pissa sig totalt, men det får man väl ta antar jag! hehe....

Ta´t lugnt! / Zenita

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. ja, mkt kan hända när man är med mig!:p jo, men hade det varit jag som skulle med bussen är jag hundra på att den hade åkt! Lycka till med pluggandet:)

2008-04-17 @ 20:56:26
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback