A weekend to look forward to!?

2008-04-26 @ 12:39:40
Hej....ledsen att jag inte skrivit på ett tag....jag har inte haft tid....haft så mycket prov och läxor nu bara..så det är vad man har sysselsatt sig med dessa dagar...och det kommer bli mer ännu ett tag framöver.....men därefter när allt är över, vad skönt det kommer bli då...Mm, och så närmar sig ju sommarlovet också......vad kan det vara..6 veckor kanske?..härligt! Aa.....
 Gårdagen var ganska lugn....hade spanskaprov, men på något konstigt sätt var jag faktiskt inte så nervös för en gångs skull, och det var konstigt för att jag kände att jag inte hade pluggat så mycket på det egentligen, men efter provet kändes det ganska bra..hoppas på ett VG iaf...det skulle sitta fint!! :P Aa...sedan hade vi NO slutet på dagen, vi gjorde inte så mycket, skulle göra ett måldokument för det avsnitt vi ska börja med, men det tog typ 20 min...sedan satt vi prata resten av lektionen, plus att vi fick tillbaka våra NO-prov som vi gjorde förra veckan......jag fick 32,5 p av 37......MVG gränsen var 33.......hur lyckas jag....jag ska alltid vara precis under......samma sak på de andra men då var jag på gränsen till VG, men jag fick VG på dem..han hade rättat fel på ett prov så jag fick precis VG....men typiskt ändå!!!! 

På måndag ska det lämnas in ett arbete som jag inte ens börjat på.....aa...och vi har haft typ 6-7 veckor på os...Ooops!!!! hehe..... Aa..och på tisdag ska vi ha nationella prov i engelska....och onsdag kommer ett matteprov...så det blir bara en massa saker nu framöver också....plus att till på måndag om en vecka ska vi lämna in en analys om en bok..ja..och jag har typ 260 sidor kvar att läsa.....fatta..kmr aldrig att hinna!!!! :P

Mm....nu ska jag skriva ut lite om mitt arbete som jag ska börja med...sedan ska jag vara lite social med Freddy och Emma som är här nu över helgen....härligt!!!! Puss

// Zenita :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback