6/4-08 - The end is near

2008-04-06 @ 19:31:49

Tjenare alla glada!
Har hänt idag då?
Inte så mycket här iallafall....... Vaknade vi halv tio snåret, gjorde ordning lite frukost och satte mig framför tv:n, innan jag tänkte att jag skulle plugga resten av dagen..... Mm.... Men nu tog jag en liten break....allting bara snurrar i huvudet på just nu..... Jag pluggade samhällskunskap fram till klockan 17, då såg jag på Kyle XY, men jag fick fortsätta i pauserna.....Detsamma var med One Tree Hill.....fick plugga i pauserna!!
Det kommer gå åt pipan imorn, jag vill inte gå, men jag vill ändå bara ha det över..... Alla har verkligen varit så uppmuntrande, jag uppskattar det jättemycket...TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Ni är underbara!

Ska nu äta lite snabbt och sedan återgå till pluggandet!!
Hejsan Dåsajn!!! Kram // Zenita


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback