4/4-08 - Fredag

2008-04-04 @ 19:34:52

Helloj!!
Läget?
Här rullar det på som ett tåg på räls!! Förutom att det rullar på för mycket så det närmar sig måndag för snabbt.... Det längtar jag inte till...... då förhöret i samhällskunskap blir av för min del....... Jag kan nästan slå vad om att jag kommer få ett fett stort IG, skrivet i pannan till och med!! Nej, det kommet bli en förlust på den fronten!!

Idag så var det en underbar morgon......Gick inte upp förrän 8, men önskade att jag kunde ligga längre...... När jag låg i sängen så kändes det som om jag låg på ett mjukt moln i himlen..... Det var så underbart!! Men klev upp vad 8 för att hoppa i duschen....Det var faktiskt också riktigt härligt!! Klädde på mig i snigelfart, orkade inte stressa.... Tog det lugnt, men när jag kollade vad klockan sedan var.....så var det att starta elden i baken.....Som tur var hann jag med bussen..... Var däremot tvungen att gå till skolan från Pastavagnen, men det var så härligt soligt väder, så det gjorde inte så mycket..... promenerade lugnt och sansat till skolan.... Kom dit, satte mig i bibblan och skrev rent anteckningar från samhällskunskapen.....Man lär sig lite medans man skriver, men det räcker nog inte till förhöret.
Ehh......hade spanska, vi gjorde väl inte så mkt. Arbetade bara lite i boken, lyssnade på nån intervju på spanska med "Ricky Martin".....Nja, det skulle väl föreställa Ricky Martin, men det lät inte ett dugg som honom. Lunch hade vi sedan, satte oss nära fönstret för att vara nära solens strålar. Satt där och åt Pytt i panna och pratade emellanåt.
Skulle sedan ha NO, men läraren kom inte, så alla stack...... Vi, jag och några tjejer (+ Emil), bestämde oss för att gå och fika på Ringduvan.....det var mysigt!!! Jag köpte saft och en chokladboll........32 spänn.......De vet vad de ska ta betalt!! Aa...men det var gott med saft...Har typ inte druckit det på evigheter!!! Mums!
Vi tog sedan en sväng in på H&M, där jag köpte en blus.....Kunde inte låta bli.....!!! hehe.....

Jag och Lorren gjorde sällskap till bussen, där mötte vi Anna......Hon väntade där på mig!! (Underbara du!! :D)
Kom hem vid kvart över 4, ungefär..... Pratade lite med mamma, om vad som hänt idag i skolan osv.
Sitter nu här och skriver och tänker på samhällskunskapen, så nästan mitt huvud håller på att gå i bitar!!! USCH
Ska snart se på Talang 2008, som börjar ikväll......Förra året vara mina favoriter "Funky 4 Brothers" och "Baby Bang", det var så duktiga!!! Hoppas de en några bra i år också!!!

Måste kila, peace out  :P // Zenna Benna


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback