Vinterkyla

2012-01-28 @ 11:08:15
Äggröra till frukost var inte helt fel! Varje morgon till frukost i Egypten gjorde de äggröra "på beställning" och man fick välja hur många ägg man ville ha och välja av ett annat antal ingredienser. De gjorde den hur god som helst! Min blev inte lika god men den blev helt okej :)


Nu har jag klätt på mig och gjort mig i ordning för några timmar på stan. Jag behöver en ny jacka (varm och bekväm) eftersom jag klarar mig snart inte med min andra. Det är mer en höstjacka (som inte ens tål regn) men nu är det fruktansvärt kallt och jag behöver något varmare. Så det ska jag leta efter idag! Annars blir det att jag beställer en som jag hittade på junkyard.se igår. Jag hittade två, men den ena fanns inte i min storlek och det var den jag ville ha mest. Jag ska upp till pojkvännen snart också (Trondheim) och jag tror nog att jag behöver något varmare då. Jag höll på att frysa ihjäl förra vintern jag var där. Brrr! Men längtar ändå <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback