A Cup of Coffee

2012-01-24 @ 10:06:32
The beginning of a new day! Den startar jag med en kopp nybryggt kaffe. Det behövdes minsann eftersom det var förfärligt svårt att stiga upp ur sängen idag (de senaste 2 dagarna egentligen). Idag blev det mest på grund av att hela kroppen är slut efter träningen igår och att jag var på bio igårkväll. Jag kom inte hem förrän halv 12 och då var det bums i säng. Först tänkte jag att jag skulle gå upp halv 9, men det var omöjligt. Men det var samtidigt svårt att somna om. Orsaken till att man ligger kvar är ju för att det är så skönt att ligga där o dra sig och bara värma sig under det mysiga täcket. 45 min extra blev det i sängen, sen så tvingade jag mig upp. Satte igång kaffet, sminkade mig och klädde på mig. Så nu är jag redo för ännu en dag! Ännu en kall dag! Men solen skiner och snön ligger kvar, så det piggar ju också upp lite. Vill dock inte gå ut för då fryser näsan sönder. Det gjorde den nästan igår i alla fall. Behöver en näsvärmare!
Nu ska jag ta den sista skvätten som finns kvar av kaffet!
Have a nice day as someone like me would say ;)




Kommentarer
Postat av: T&S

det ser inte ut som "nita", vad har du gjort unge?

2012-03-08 @ 17:51:09

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback