25 januari 2012

2012-01-25 @ 10:04:52
Klockan är 10 och jag har ännu inte kommit mig till skolan. Lite besviken på mig själv, men som tur är har vi ingen föreläsning så jag har hela dagen på mig än. Så fort detta är gjort löper jag.
Segt att komma upp imorse igen. Satt klockan först på 6 för jag trodde jag skulle orka till gymmet. Men det gjorde jag inte! Vaknade 5 och upptäckte att aldrig kommer jag orka stiga upp vid 6 o gymma. Så istället satte jag klockan på halv 9. (Även det var segt). Inget gym blir det idag!
Nu blir det då skolan hela dagen och ikväll blir det att fira Tinas födelsedag med en födelsedagsförfest innan vi drar vidare till studentpuben. Det måste bli lugnt för min del ikväll eftersom jag har föreläsning klockan 9 imorgon. Surt! Men men, det ska jag nog fixa. Är väl illa tvungen!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback