Valentine's Day

2012-02-14 @ 18:33:33
Glad alla hjärtans dag! Min har varit (än så länge annat än) glad, bara en massa saker som strulat idag! Datorn fungerade inte, fick total fnatt på skolan,så kunde inte ladda min iPod. Jag behövde minst någon av dessa två saker för att kunna använda ett lexikon. Så lite svårt var det att hänga med i boken idag. Det gick OK!
Men dagen är inte slut än. Jag och hjärtat ska ut och äta middag nu, och efter det blir det en tur till bio. Så därför har jag gjort mig lite fin; tagit på mig min spetsklänning och lockat håret (som jag för första gången blev HELT nöjd med)! Nu måste jag kila! Ta hand om er valetine ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Are

snygg som fan!

2012-02-25 @ 19:38:59

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback