Då var det ej tomt

2012-02-25 @ 15:36:44
Mitt kylskåp ekar inte längre! Det blev äntligen påfyllt med nytt käk! Det har stått hyfsat tomt nu den här veckan sen jag kom hem från Norge. Varit dåligt i plånboken ett tag också, men igår kom de efterlängtade pengarna. Tack o lov! Så det blev en riktig storhandel idag! Väldigt mycket grönsaker och frukt, fisk, bulgur, quinoua (aldrig testat) med mera blev det.
Innan påfyllningen (ni håller med om att det är ganska tomt?) Bortse från cidern :P
Mathandeln! Jag tror jag rensade hela butiken?
Då såg det lite bättre ut!
Så blev det en väldigt god lunch efter shoppingen; äggröra, stekt korv, tomat, gurka, rucolasallad, sockerärtor och groddar. Nam!
Nu måste man ju ta hand om disken (som bara har byggts på mer och mer under veckan). Sedan blir det duschen och lite fixande. Fest hos en tjejkompis ikväll, peppad....ja! :)

Kommentarer
Postat av: T&S

Vilken drink gör man på gurka & cider??

2012-03-08 @ 17:53:09

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback