Peppad till 100

2012-04-14 @ 09:40:21
Upp kl 8.30 en lördag är inte alls dåligt! Bara för att jag måste hinna träna innan jag ska till skolan. Ja, ni läste rätt, skola på en lördag. Jag har lite att plugga på och jag klarar inte att göra det hemma. Oftast uppstår det massa annat att göra hemma som är betydligt mycket roligare att göra.

Tänkte först att jag skulle vara på gymmet vid 9.30 då det öppnar, men jag sitter ännu hemma. Förberett mig med träningskläderna på, så jag behöver inte slösa tid på gymmet till att byta om i alla fall. Det tar cirka en halvtimma att gå dit också.

Känner mig peppad till hundra! Igår var jag då ut och jogga lite, men det gick inte så bra som i onsdags. Det beror på att det var ju små uppförsbackar där jag sprang igår, de slog ut mig på en gång! Hehe..

Men nu ska jag kila och förhoppningsvis går det bra på löpbandet idag :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback