Glad Midsommar

2011-06-24 @ 12:54:35
Glad midsommar på er!
Snart ska jag strax åka iväg och fira midsommar med några vänner. Vädret verkar hålla i sig och förhoppningsvis blir det inget regn idag. Det vill vi inte ha på midsommar! Det ska vara sol! Men dock är det inte fallet, här på ön blåser det och är molnigt.
Idag kör jag på platt hår, vilket vanligtvis brukar vara mycket fluffigare, men orkade inte ha det så idag. Så jag tog mig tid och plattade håret. Det tog ca 20 minuter. Nu ska jag fixa det sista innan jag åker. Jag måste fixa lite med packningen inför imorgon. Därför jag kommer inte hinna alltför mycket imorgon. Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag bara ska ha ett handbagage eller om jag ska checka in det. För om jag bara har handbagage kan jag inte ta med mig allt som jag vill ha med. Som jag faktiskt behöver! På vägen dit går det säkert bra. Men på vägen hem måste jag betala extra för det och är det värt det? Nu när jag faktiskt funderar på det, verkar det vettigt och faktiskt värt det. Men ska fundera på det lite till....
Ni får ha en skön midsommar!
Kram Z

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback