Sunny Sunday

2011-07-10 @ 20:16:22
Vilken härlig dag det har varit idag! Sol, värme och bad! Jag har legat ute på terassen heeela dagen! Otroligt skönt! Tror det var upp mot 25 grader idag! Det blåste lite, men bra nog var det svala och svalkande vindar. Blev det för varmt behövde man bara röra sig några meter och ta stegen ner i poolen, som för övrigt var 29 grader i! Kan det bli bättre? :)
Imorgon ser det ut att inte bli lika fint. Men det kan väl vara rätt skönt, för då kan man pyssla med saker inomhus. Mina planer är iaf att jag ska ringa till min hyresvärd och säga upp min lägenhet eftersom jag ska flytta till en annan. Jag längtar extremt mycket! Jag fick se bilder på den för någon dag sedan och den ser bra ut! Jag vill flytta in nu!!! :) Sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på fram till halv 4 för då ska jag vara på jobb. Om det är en mulen dag, är det även då en perfekt dag för jobb.

Kommentarer
Postat av: Trisia

å vad härligt det låter!

Vad tycker du om mina nya solglasögon? :D

2011-07-15 @ 11:25:05
URL: http://trisiaa.devote.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback