Ser verkligen fram emot.....

2011-01-24 @ 09:39:15
.......några timmas matteplugg i skolan. Men måste man så måste man. Vi har tenta om en vecka, men det krävs bara repetition på C-matten från gymnasiet. Så det ska nog gå vägen.

Igår gjorde jag inte ett dugg. Man var rätt avslagen sedan i lördags efter OVE-sittningen. Jag kom i säng runt 2-tiden och ringde pojkvännen, han var inte hemma så han fick ringa mig när han kom hem istället. Jag trodde inte det skulle bli så sent, han ringde mig vid 6. Så han hade varit hos sin kompis under hela tiden och spelat GT. Det måste verkligen vara roligt eftersom de sitter så länge med det!? Fast jag måste erkänna att jag tycker bilspel är roligt! :)

Sedan igår kväll gick jag över till grannen och såg handboll, Sverige - Kroatien.
Därefter blev det facetime resten av kvällen med pojkvännen.

Nää, nu måste jag börja med matteplugget så man får gå hem nån gång.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback