OVE-sittning

2011-01-22 @ 16:42:03
Tog en lång sovmorgon idag, förstår inte hur jag kunde sova så länge. Halv 12 vaknade jag! Det var skönt, nästan 12 timmars sömn satt inte fel det naj! Dock väcktes jag vid halv 4 av att pojkvännen ringde, men jag blir alltid lika glad när han ringer så it doesn't matter what time it is! <3 Under kvällen fick jag sitta hemma och sakna honom medan han var borta.
Sedan begav jag mig av till Maxi för att köpa hem lite mat att fylla kylen med, men det var mest mjölk jag behövde, ändå blev det en full kasse jag kom hem med.
Brorsan och hans tjej var här för en lite stund sen och det blev inte länge de stannade för hon mådde inte så bra. Hon började kräkas nästan så fort de kom in genom dörren.
Jag hann med att få en liten present iaf, en kokbok för mig som flyttat hemifrån :)
Snart ska man iväg på fest, OVE-sittning. Ett evenemang för oss med OVE (overaller). Så jag ska använda mina gula snickarbyxor, där gul är den färg som tillhör min institutions festförening. Hoppas det blir skoj! Först är det middag sedan efterfest på Kåren. 

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback