Bokad Norgeresa

2011-01-21 @ 21:54:28
Först av allt måste jag dela med mig av att jag klarade mikroekonomin! Det säger jag bara tummen upp till. Jag satte mig 5 dagar innan och började plugga, minst 12 timmar varje dag. Helt otroligt att jag klarade mig! Nu slipper jag ha den hängande efter mig. Om jag inte hade klarat mig hade det varit omtenta den 14 februari, rolig dag att ha det på. Det hade varit kring den helgen som jag hade tänkt åka till Norge, så allt hängde på om jag klarade mikron eller inte. Därför hade vi inte bokat upp något. Men eftersom jag klarade mig (även med lite marginal) så bokade jag en resa till min underbaraste pojkvän den helgen. Kommer vara borta i 6 dagar! Det ska bli helt underbart! Bara tre veckor kvar och jag längtar verkligen tills jag får hålla om honom igen, för jag saknar honom så! <3
Dock måste jag ha med mig skolböckerna eftersom vi MÅSTE plugga en del då jag är där. Men huvudsaken är att vi får vara tillsammans, det är det enda jag bryr mig om! <3
Det hände också något förfärligt nu i veckan. Jag fick veta att en kille i vår klass råkade ut för en bilolycka och klarade sig inte. Jag kände honom inte personligen, men jag kände till honom. Han var inte någon som var osynlig, så lite tagen blir man ändå av något sånt här hemskt. Han var inte så gammal heller, runt tjugoårsåldern. Han hade knappt börja leva! :( R.I.P.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback