Introduktionen / Nollningen

2010-09-29 @ 23:30:52
Jag har varit grymt dålig på att uppdatera här i bloggen. Men jag tänkte att jag skulle lägga upp alla bilder från de två introduktionsveckorna och jag har inte orkat det och har heller inte haft tid med det. Det har varit fullt upp nonstop här i Borås. Jag stormtrivs verkligen här. Det är helt underbart. Leva själv, ta hand om sig själv. Ansvar! (Vilket jag lite har varit dålig med). Jag har träffat så sjuukt mycket härligt nytt folk! Jättekul alltså! :)
NU ska jag försöka uppdatera dagligen eller iallafallf regelbundet här i bloggen, så alla nära och kära hemma på Gotland kan läsa vad jag sysslar med. (Det är dumt att säga, men jag längtar inte hem.) Visst kommer jag komma tillbaka nångång, men just nu trivs jag så oerhört bra!
Här kommer snabb summering av vad som hände under de första två veckorna av skolstarten.
Förfest
Förfest, mingel
Brännboll vid Almenäs, lite pimpel dessutom
Tacosittning
Förfest i Rabalder (kårexpeditionen), och pubrunda.
Borås djurpark
Jag kände mig som ett litet barn bland alla djuren. Jag har aldrig sett en giraff! Helt i extas! :)
Båtrace i Viskan. Alla institutioner fick bygga sin egen båt, vilken man sen skulle tävla med.
Förfest och sedan pubrunda på PULS
Finsittning /blandat
(Dessa är få av många underbara galna bilder, ett utökat utbud finns på Facebook för dem som vill se mer)
PUSS

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback