Varför ska mitt liv vara krångligt

2010-10-06 @ 15:42:09
Jag är helt slut efter idag. Vill bara lägga mig i sängen och sova, men det har jag inte tid med, för jag måste plugga makro. Det blir att gräva ner sig i makro-boken ikväll också.
Jag har gjort några ärenden idag och jobbat med min grupp i marknadsföringen. Första ärendet var att skaffa nya preventivmedel, tack och lov. Hoppas dessa är bättre än de andra jag tagit.
Sedan har jag varit på banken för att jag ska skaffa ett visa-kort, men att det ska vara så krångligt bara för att det är en fristående bank. Jag måste åka hem för att fixa det, men ofta jag tänker åka till Gotland för att fixa med det. Men jag ska ringa dit och försöka få lite hjälp, för det här går inte. Jag måste ha VISA! Men hon som jag behöver prata med är inte vid banken förrän vid 1 imorgon eftermiddag, så jag hoppas hon förstår vad som måste göras för jag kommer inte kunna förklara det som tanten förklarade för mig idag. Usch vad krångligt!
Har precis ätit efter att ha varit sulten hela dagen. Ingen klok mat, bara dubbel frukost.
Mitt internet dessutom är helt fucked up, den kopplar ifrån mitt trådlösa hela tiden. Vad fan! Allt ska krångla i mitt liv! Jag behöver stabilitet.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback