Makro makro makro

2010-10-29 @ 12:25:07
Började dagen med 40 min powerwalk. Det var uppehåll från himlen när jag kom ut och var det enda fram till ungefär efter 10-15 minuter, då började regnet forsa ned. Men det fanns inget återvändo. Lika bra att ta sig igenom promenaden. Kände inte för att jogga idag, men var ändå tvungen att sticka ut en sväng.
Nu sitter jag med min makro och kommer plugga det hela dagen. Känns inte direkt lockande men har tyvärr inget annat val. Jo, visst har jag ett val, men det vore inge bra om jag struntade i det. Då skulle jag bara må värre än vad jag redan gör.

Kommentarer
Postat av: Sabine

skönt med promenad!

2010-10-29 @ 21:39:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback