Lördag

2010-10-09 @ 16:35:30
Då var snart lördagen över också, och jag känner att jag inte varit så aktiv som jag borde vara. Men ikväll får det bli mycket plugg alltså.
Jag steg ur sängen ungefär halv 1, sov ut ordentligt. Skolan tar verkligen energi! Åt snabbt frukost, gröt. Sedan ledde det mot stan och Expert för mitt batteri på datorn mår inte bra, men jag får tydligen inte byta det mot garantin. FAN! Så han gav mig ett tips vad man kunde göra för att batteriet skulle må bättre. Jaha, därefter stack jag till närmaste mataffär och köpte lite saker att fylla upp kylen med. Glömde köpa kycklingkrydda!
Kom hem, ringde mamma (som fick ringa upp mig, dyrt för mig annars, haha), så vi pratade väl en timme. Tiden springer lätt iväg. Även fast jag visste att jag borde ha tagit tag med pluggandet så bestämde jag mig för att ringa syster och prata lite med henne också, saknar henne jö. Så där blev det en god stund också.
Strax blir jag hämtad av brors tjej, jag ska vara barnvakt en timme eller så åt hennes dotter. Jag frågade om jag fick låna deras ugn, så jag kan få äta en FRYST pizza, man saknar det och bli sugen på det när man vet att man inte kan göra det hemma. Jag får inte plats med en pizza i mitt lilla frysfack och jag har ingen ugn. Den spis/ugn som finns i allrummet på¨våningen över är inte fräsch, så den har jag ingen lust att använda.
Ja, där har ni min dag. Jag hoppas jag kan få lite plugg gjort idag också, annars kommer ångesten kryppande imorn. PLUGGA PLUGGA!
Hej då

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback