Joggingrunda avprickad

2010-10-25 @ 12:38:17
Oerhört trött idag efter att inte ha kunnat sova ordentligt under natten. Jag vet inte vad det kan bero på, men jag har mina aningar...Tentorna! Jag faktiskt det är dem som spökar, det vrider sig i magen så fort jag tänker på det. På nätterna känner jag till och med att jag egentligen inte borde sova att jag faktiskt borde plugga istället. Men sömn behöver jag, även fast jag går och lägger mig sent och går upp sent. Idag var ursäkten till att jag gick upp sent var för att jag inte kunde sova.
Men jag var duktig och disciplinerad när jag väl steg upp, jag tog på mig joggingbyxor och stack ut sväng på en liten joggingrunda. Det var skönt med frisk luft. Jag passade på för att det är så vackert väder. Kallt men soligt. När jag kom hem så gjorde jag även 60 situps och 20 armhävningar. Stolt över mig själv. Då har jag nått ett av mina mål idag. Det andra är då att plugga både marknadsföring och makroekonomi. Fasar över det! Får hoppas det kommer gå bra.
Nu sitter jag och äter min frukost, ja, frukost vid lunchtid. Så min lunch blir inte förrän senare i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Christin - Foto&Design

Svar: Ja visst! Hehe, tack så mkt! :)



Kram

2010-10-25 @ 16:16:49
URL: http://christinmartinsson.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback