Jag gräver ner mig i makro

2010-10-05 @ 21:03:59
Äntligen har man börjat bli lite effektiv igen. Det tog mig bara en månad! Herregud alltså vad jag har varit dåligt med pluggandet! Förskräckligt!
Igår hade vi den sämsta föreläsningen ever på marknadsföringen, efter den första rasten så hade nog mer än halva klassen gått hem. Knappast att läraren märkte nått, eller? Det var helt tomt i mitten, där det hade varit smockat med folk innan rasten. Men jag kan förstå att de gick för det var jag också påväg att göra, men jag har inte samvete till att gå från en pågående föreläsning. Men vi fick sluta 20 minuter tidigare och det var snällt.
Så från halv fyra ungefär till kvart över 7 igår satt jag i biblioteket och pluggade. Riktigt stolt över mig själv. Sedan var jag tvungen att handla mat, så det blev en paus från pluggandet. Dessutom var jag tvungen att äta något, så då blev det en timma vid tv:n. Därefter var jag duktig nog att stänga av tv:n och börja plugga igen. Jag var klar vid 12 inatt med första kapitlet. Men nu känner jag mig manad. Jag tänkte verkligen *Shit, ska det ta så här lång tid på ett kapitel, då kommer jag aldrig hinna*, men nu så har suttit med kapitel 2 och det tog bara 2 timmar, ungefär. Men det var ett hyfsat kort kapitel. Det ska nog lösa sig! Det är ganska knapert med tid för jag måste arbete med grupparbetet som ska vara klart om ca 2 veckor, så det blir att jobba med det nu också. Faan! Orka!
Jag har även varit sprungit två mornar i rad nu och det är ganska otroligt. Jag behöver bli taggad på det igen nu! Jag har inte sprungit på ca. 2 månader. Men ändå kände jag att det gick bra, bättre än vad jag förväntat av hur länge jag skulle orka innan jag började hyperventilera. Men jag pressade mig själv!
Nu ska jag ta en paus från pluggandet och se om det är nått på tv.
Ciao

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback