It's eating me up inside

2010-10-27 @ 13:32:41
Jag trotsade regnet förut genom att bege mig ut på en joggingrunda. Kallt och blött, men det hindrade inte mig. Åt en tallrik med gröt och solrosfrön, det är himmelskt gott. (Där tog jag i lite väl mycket, men gott är det iaf och mättar förvånadsvärt bra). Det blev även två avsnitt av One Tree Hill samtidigt som frukosten. Det skulle bara bli ett, men var tvungen att se ett till.
Det som återstår för resten av dagen blir plugg. Idag måste jag jobba med makroekonomin. Undrar hur det kommer gå, för det är verkligen jättesvårt. Jag vill att det ska gå bra, men jag är rädd att jag kommer misslyckas. Varje kväll kan jag inte somna för att det vrider sig i magen och när jag väl somnat och vaknar på morgonen får jag samma känsla, kanske värre eftersom det för varje dag närmar sig tentadagen.
Jag vill verkligen inte just nu!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback