I AM IN LOVE

2010-10-21 @ 20:25:21
Tiden har inte funnits för mig att uppdatera så mycket den här veckan och helgen var jag upptagen så där fanns heller ingen tid. Men jag kan berätta lite vad som hände i helgen.
Jag fick då besök från Norge, underbara pöjken, som stannade hos mig över heeeela helgen. Helt fantastiskt var det! Han skulle komma på fredag eftermiddag men kom klockan 6 på fredag morgon, efter att ha kört hela natten från Oslo till Borås. Det är ett stort NAAAW från min sida! Bara för att vara mer med mig...några extra timmar! Hade det mys fram mot eftermiddagen och på kvällen så hade jag bokat bord på en restaurang och det var en av de bästa kvällarna av mitt liv för vi hade den mest romantiska middagen, enligt mig. Delade på en flaska vin och åt supergod mat tillsammans, ljuvligt. På lördagen stack vi till Lager 157 i Gällstad där han fick göra lite storshopping (dyrt i Norge ju), så smart är han. Jag fann dock inget för jag var inte på shoppinghumör (då menar jag för det plånboken är tom, haha). Mot eftermiddagen skulle han se Manchester United spela, så jag tog med honom till en sportbar. Rätt dött där, men jag hoppas han uppskattade det ändå. Senare mot kvällen var vi hemma och myste framför tv:n (datorskärmen) med norsk choklad (smakar ungefär som Marabou). Söndagen var då han skulle åka hem, men först åkte vi till Knalleland för som mer shopping (mest från hans sida, jag hittade dock ett par ringar i den stil som jag varit ute efter). Det blev även ett visit genom Max drive-in då vi köpte med oss mat hem till mig. Där myste vi nån timme eller så till innan han skulle bege sig av mot Norge igen :( Det är alltid lika jobbigt varje gång, bara genom att jag tänker tillbaka på det nu så blir jag nästan gråtfärdig. Det är extremt svårt att vara ifrån honom som himla mycket eftersom det är så långt avstånd. Jag saknar honom så oerhört att det gör ont i bröstet. Vissa dagar värre än andra.
Det var vad som hände i helgen. Jag kunde inte ha blivit mer nöjd över hur helgen visade sig att bli. Önskar bara att den kunde vara lite längre...Tiden bara springer iväg.
Denna vecka har man mest bara pluggat ifatt den tid som försvann i helgen. Om lite mer om en vecka så är det första tentan som gäller och det blir nu att råplugga varje dag fram tills dess. Jobbigt!
BTW, det var ju fest förra torsdagen. Men bilder kommer upp senare. Orkar dessvärre inte göra det nu.
Kram

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback