Dreaming about you

2010-10-12 @ 11:05:02
Satt klockan på 10 idag för jag har sovmorgon tack och lov, men när den ringde vid 10 hade jag ingen lust att gå upp, så sov en lite stund till.
Jag sitter och äter frukost nu vid mitt lilla köksbord om man kan kalla det för det. Bord med vingar! Men det fungerar bra så det duger för mig.
Klockan 1 är det dags för grupparbete i skolan, hoppas vi kan hinna färdigt snart så man kan få lite annat gjort den här veckan också. Måste städa och tvätta som en galning innan fredag för då får jag besök <3 Jag längtar så otroligt mycket! Det kommer bli en bra helg! <3 Vill att du ska komma till mig nuuuu!!!
Innan skolan idag ska jag se om jag kanske kan hinna med lite plugg, makro. Men det tvivlar jag på. Jag gjort i allafall två kapitel igår och det känns bra. Men efter grupparbetet kommer det att bli makroplugg.
Ha en bra dag

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback