101010

2010-10-10 @ 20:01:57
10 oktober 2010 (10/10-10)
Ja, det är idag. Är det något stort? Känns inget speciellt med det. Är en helt vanlig dag för mig.
Vaknade upp ganska sent idag också, men ändå somnade jag tidigare än vad jag gjorde i fredags. Men jaja, skönt var det att få sova ut lite. Dessutom vaknade man upp bredvid nån, genom en skärm, men det var mysigt ändå. Om bara några få dagar får jag göra det i verklighet, längtar redan!
Men idag har man pluggat makro hela eftermiddagen och håller ännu på med det. Har bara tagit en paus för att få lite energi i mig så jag kan fortsätta långt in i natten, kanske inte långt, men ett tag till kommer det att bli. Jag måste ta mig igenom ett kapitel till idag känner jag. Inte så gott om tid.
Nej, nu blir det att sätta fyrverkeri på Zenita
Gnistor i baken

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback