På en annan plats

2010-11-05 @ 20:06:08
Har precis fått hemmagjord pizza. Gissa om det var gott!!!!! Underbart! Satt och njöt av varenda tugga jag tog! Mums!

Kom till Skövde ungefär halv 8 igår kväll. Jisses så fort det gick. Men hade mycket för mig under restiden antar jag! :) Det roliga var när jag kom till stationen så gick jag direkt till parkeringen, men ingen satt i bilen (jag visste hur den såg ut). Så jag gick in i stationshuset, ser ingen. Ringer därför upp personen som ska hämta mig, och medan jag ringer hör jag en signal jag känner igen. Och personen står 2 meter ifrån mig! Haha! Bra uppsikt man har!
Härligt att få vara här och ta det lite lugn för en gångs skull!
Idag har vi varit och shoppat lite! Lite får man unna sig ibland!! Hoppas det går ner i väskan för den var fullpackad när jag åkte hit.

Nu ska jag fortsätta dricka lite öl med päronen Schalén

Hej svejs

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback