Ovädret har kommit

2010-11-09 @ 07:53:33
Såg ut genom fönstret när jag vaknade imorse och då var det snö. I vissa fall kan jag tycka om snön, men idag gjorde jag inte det. Det är som värst när det är nollgradigt eller plusgrader för då blir allt bara slask och det är så förbaskat tråkigt. Deppigt väder! Så blåser det dessutom och fortsätter snöa. Skönt när man kommer till skolan sen. Förmodligen kommer man vara blöt. Tur att jag köpte mina skor igår. Passar perfekt idag!
Kunde ha gått upp 20 minuter senare idag för jag är klar nu och ska inte gå förrän om 25 min. Jobbigt! Så nu sitter man här och försöker fördriva tiden lite, men det går inte så värst bra.

Kommentarer
Postat av: Sabine

snööö.. haha snart börjar kaoset

2010-11-09 @ 15:53:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback