MAKRON AVKLARAD

2010-11-19 @ 20:24:14
Phew! Det kom som en chock för mig ärligt talat! Att jag klarade makron! Jag fick 29 av 58 poäng. Vilket var gränsen för godkänt. Ni anar inte hur glad jag blev alltså! Jag hade inte klarat mig om han inte hade tagit bort en uppgift från provet som var värd två poäng. Gränsen för godkänt var egentligen 30, så det kan man definitivt kalla tur! När jag läste att jag fick G tänkte jag att detta måste vara ett skämt! Aldrig att jag kunde skrapa ihop så många poäng. Men tydligen gjorde det det och jag sade direkt att det måste vara preeeeecis på håret i så fall och det var det också! Jag skrattade när jag hämtade ut provet och såg resultatet! Men förstå vilken lättnad det var att slippa en omtenta, nu kan jag fokusera på dem kurserna som är aktuella. Vi ska ännu få tillbaka resultatet i marknadsföring och det kommer nog nästa vecka skulle jag tro.
Vi har håller nu på att skriva en rapport om en organisationsstruktur som ska vara färdig i mitten av nästa vecka. Vi har lite kvar som vi ska skriva på måndag. Idag satt vi 9 timmar med det i skolan. Så förstå att man är lite seg just nu! Det blir en lugn hemmakväll och förmodligen en helg med lite plugg också. Får se om man kanske går en stund på stan imorgon och leta lite julklappar. Det börjar bli dags för det nu, tydligen. Herre jisses, det är snart slut på november. Usch så tiden springer iväg. Men så skönt det ska bli att få komma hem sen vid jul. Längtar hem lite nu faktiskt! Snart tre månader sen jag flyttade hemifrån.
Och bara så ni vet: JAG ÄR GLAD! <3

Kommentarer
Postat av: Sabine

grattis!!

2010-11-21 @ 13:44:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback