Det blir väl omtenta då...

2010-11-01 @ 22:01:58
Men vad härligt! Första tentan är gjord och det känns ju bra att det redan kommer bli en omtenta på det. Jag känner det på mig, för det gick allt annat än bra. Jag har varit helt skakig sedan igår när jag gick och lade mig, kunde knappt sova. Vaknade halv 5 och trodde att jag missat väckarklockan. Men hade 2 timmars sömn till. Det var inte det lättaste att ta sig till skolan och sedan sitta i klassrummet en halvtimme innan tentans start. Fy fan, jag var ett nervvrak. Och det blev ingen lättnad när vi väl fick provet....Usch, detta var inte roligt. Så här är inte meningen att man ska känna inför ett prov. Jag vill inte göra omtenta på det här. Jag vill inte ha det hängande över mig!
Nu är det bara att plugga till nästan tenta som är på torsdag. Har några frågor kvar som måste besvaras sen är det bara att pränta in alla frågor i skallen (vilka är runt 50 stycken). På provet kommer bara 10, men det är ändå mycket att lära sig.
Men på torsdag eftermiddag blir det skönt ett tag för efter föreläsningen som vi har efter tentan så sticker jag iväg över helgen. Då åker jag och hälsar på mina kusiner. Det ska bli mysigt! Hehe, jag har några krav när jag kommer dit. MAT!! UGNsmat!!! Eftersom jag inte har en egen ugn och ingen stor frys fylld med mat, så blir man som jag sagt begränsad. Så jag har bett om att få flygande jakob, hemmagjord pizza och lite annat.
Ska bli riktigt kul att åka dit verkligen!!! Behöver en paus innan de nya kurserna startar.
Nu ska jag se lite mer OTH, beroende av det. Imorgon blir det upp ganska tidigt och börja plugga in frågorna.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback