Dags för fredagsmys

2010-11-12 @ 16:28:35
Då var det helg nu då! Ska bli skönt. Haft skola nästan varje dag förutom onsdag och idag. Men idag så jobbade vi med grupparbete om organisationsdesign/struktur. Så idag fick vi tag på ett företag som vi ska beskriva och ifrån vi kommer att intervjua VD:n. Jag hatar att ringa, men jag fick göra det (1 av 2), fick ringa upp han tre gånger för han var inte på kontoret och kunde inte bestämma tid. Men nu är det klart! Så vi var riktigt effektiva idag: Fick tag på ett företag och vi har gjort alla intervjufrågor. Det blev några stycken!

Idag testade jag något nytt (har ätit det förut med aldrig gjort det själv), stuvade makaroner. Och det blev faktiskt ganska gott, men jag kunde nog ha använt lite mer mjölk. Sen så har jag även städat lite igen, dammsög lite snabbt (fy fan vad jag tappar hår, jag undrar hur jag kan ha hår kvar på huvudet efter allt jag egentligen tappar....Aaaah), ligger tonvis på golvet, inte konstigt att jag måste dammsuga så ofta, det är nödvändigt!
Nu är det fredagsmys som gäller, har köpt hem lite chips och choklad och kolsyrat vatten. Jennie kommer över senare ikväll och då blir det nog lite prat och film skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Sabine

fredagsmys <3

2010-11-13 @ 19:14:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback