ARMYBOOTS

2010-11-08 @ 19:17:30
Satte klockan på halv 9 imorse, men skulle inte till skolan förrän 13. Men jag ville hämta mina skor som var undanlagda. Jag måste säga att jag är supernöjd med dem. De har en perfekt sula, varmfodrade, grymt snygga och till ett bra pris. Alla krav jag ställde på ett par vinterboots. Fick även 10 % rabatt för att jag bestämde mig för att bli medlem. Helt perfekt! Sparade 40:- haha
Kom hem, satte mig ned vid bordet och såg One Tree Hill medan jag satt och åt. Fullt avkopplande! Klockan 1 var det föreläsning "Organisationsdesign och managementrecept" vilken nog kan bli väldigt givande i framtiden. Så det ska bli intressant tror jag. Lite svårt att läsa engelsk kurslitteratur, men det ska nog gå bra ändå. (Det kommer bli värre i mikroekonomi...)
Men för idag har jag lagt undan pluggandet. Hade föreläsning till 4, men satte kvar i skolan och läste till halv 6 - 6. Och har kollat på lite info här hemma också så det får räcka för idag. Ganska trött! Så nu blir det OTH resten av kvällen och popcorn.
MY NEW BOOTS (ARMY inspired)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser lite ut som Doctor Martens!:P

2010-12-26 @ 23:17:51
URL: http://crazycatman.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback