Vilka får skrapa INSIDAN på bilen?

2010-01-09 @ 01:18:54
Jo, jag!

Åkte till Anna ikväll för lite filmmys. Vi hade inte setts på hela julen, så det var kul att ses igen och prata om allt som hänt. Jag fick även en pizzabit när jag kom dit och det var riktigt gott, tack!
Fick även en present av Anna (jag fyller år på söndag...) och det var ett biokort, tack!
(tack för tygstyckena i lådan också, nu kan jag ju sy, haha. Tro inte på vad du ser...? HAHA)

Jag kom väl hem för en halvtimme ungefär. Det roliga var när jag skulle åka. Det var - 14 grader, brr, kallt! Och Annas fantastiskt snälla föräldrar (pappan) erbjöd sig att hjälpa mig att skrapa rutorna på min bil. Men det var inte så mycket trodde jag. Anna kom med mig ut och började skrapa på rutorna och då kommer jag fram: eh, Anna, det där går inte. Frosten är på insidan! Hehe.
Mmm, så vi började skrapa rutorna på INSIDAN! Det är oftast DÄR jag får skrapa. Jag förstår inte. Det är så jobbigt.

Nu ska jag bädda ner mig varmt. Jag fryser oerhört mycket om fötterna. Jag har på mig skidstrumpor för övrigt. De värmer väldigt bra kom jag på...Mmm, waaarm! Jag är dessutom helt slut efter dagens stohej. Helt utmattad efter ett pass på skidor på idrotten. Var stolt över mig: JAG ÅKTE NER FÖR EN BACKE! Wiihoo! (utan att ramla och utan brutna ben!) Har ont i benen dock, men de är fortfarande hela!

Gonatt!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback