Tävling - Vinn Kan Dee Linne - Galaxy

2010-01-23 @ 02:34:20
Såg precis att Kan Dee har anordnat en tävling på sin blogg där hon tänker lotta ut ett linne av motivet Galaxy. Jag blev helt överlycklig när jag såg det för det är precis det linnet som jag vill ha. Jag har HUR LÄNGE SOM HELST velat köpt det, men det har aldrig kommit till tals. Jag absolut älskar det linnet! Och självklart var det en storlek M också, precis perfekt för mig. (Det där strecket kommer inte störa mig ett dugg. Jag tänker stolt bära upp linnet Galaxy). Därför tyckte jag det var värt ett försök att tävla om linnet. Jag skulle dö av lycka om jag skulle vinna! (kanske du också har en chans?)

Gå in på denna, som hänvisar till tävlingen: Tävling - Kan Dee linne - Galaxy




(Lånade av Kan Dee)

Jag håller tummarna! (fingers crossed)


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Vad fint inlägg du gjort=) Lycka till!



Kram Kan Dee

2010-01-23 @ 03:43:57
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-23 @ 23:43:23

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback