Orka Orka Orka!

2010-01-27 @ 16:59:04

Göra svenska och geografi. Jag protesterar mot det! Men jag har inget val än att vika mig. Jag måste få det klart nu så jag slipper sitta med allt imorn. Jag har bara lite kvar på svenskan, sen så ska jag besvara alla frågor som jag har kvar till geografin. Så svaren kan jag bara läsa på imorgon till på fredag då provet är. Det ska nog gå bra.

Idag har vi haft religion och matte. Behöver göra matte också nu så jag inte flackar efter. På eftermiddagen var det projektarbete, men vi har nog kommit in i en svacka för ibland går inte allt som vi har planerat. Men det löser sig nog.

Sedan har jag bokat möte på måndag med studievägledaren så vi kan börja diskutera högskolar och vilka som har utbudet med program som jag skulle kunna plugga till. Jag vill helst komma in i Borås. Sen måste jag ännu anmäla mig till högskoleprovet. Kul att man måste betala 350 kr, bara för att bevisa att man är DUM! Blää.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback