Burr! - för vädret

2010-01-04 @ 14:21:59

En snöstorm verkar ha tagit fart. Det snöar extremt mycket just nu och flingorna är inte speciellt små. Det yrar bedrövligt dessutom. Som tur är har jag inga planer på att bege mig ut heller. Det enda som jag ska sysselsätta mig med idag är svenskan. Och JA, ja har äntligen tagit tag i det. Har suttit med det i nästan två timmar nu. Orsaken till att jag nu sitter här är för att jag skulle kolla upp en artikel till arbetet jag ska skriva.

Jag har dock inte börjat skriva på själva uppsatsen. Det pga att jag vill läsa till mig ganska mycket så jag får någon uppfattning om vad det är jag håller på med. Ska jag vara ärlig så har jag inte blivit ett dugg klokare på dessa två timmar som jag hållit på. Jag förstår bara inte grejen med det hela. Massa texter som man ska analysera. (Det är det värsta jag vet, min svaga punkt.) Jag ska dessutom få ihop 2-4 sidor (med radavstånd) men förstår inte hur jag ska klara det. I slutändan brukar det lösa sig rätt bra. Men jag utsätter alltid mig för den här pressen. Måste skärpa mig och ta tag i det tidigare.

Jag är också jätteglad, men ska nog inte fira riktigt än förrän jag vet att allt är bestämt. Inga förhastade slutsatser.
Åhh, JAG HOPPAS HOPPAS att det blir mitt!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback