Inga åtgärder fungerar

2010-02-10 @ 20:00:10

Svart himmel, lyktorna på gatan är tända, i huset är det även mörkt. Jag har inga lampor eller ljus tända. Jag sitter här i min ensamhet, där ljuset från skärmen lyser upp framför mig. Det är väldigt mysigt här. Sitter och kollar på filmer på datorn och därför är allt släckt. Jag skapar filmstämning,

Egentligen borde jag vara disciplinerad och jobba med skolarbeten, men jag vill inte. Varför göra det när massa annat roligt finns att göra?
Men om jag inte gör det går det inte ut på bara mig. Jag får helt enkelt se film en annan kväll. Imorgon blir det dock inget med det, eftersom då ska jag jobba. Mellan ca kl. 4 och 9 ska jag vara där (+ övertid utöver det.)

Min bror ringde förut och skulle hjälpa mig med ett datorproblem som jag bad honom hjälpa mig med. Men det är svårt att ta det över telefon. Det är bara det att jag har gjort massa saker för att åtgärda det men det händer inget. Jag får ta med den till honom när jag har tid så han får se på det, annars får han ta hjälp av sin dataexpert till kompis (kontakter vettni).




Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback