Julafton imorgon...

2010-12-23 @ 15:16:16

.....men vart är julkänslan?
Den här veckan som jag varit hemma på ön så har jag inte fått någon känsla för att det är jul och veckan har gått grymt fort. Jag vet inte vad det kan bero på. Det skulle kunna vara att tiden gått så fort att jag inte hunnit anpassa mig till julen. Det har även varit mycket annat som man har haft tankarna på.

Idag har man återigen varit i stan, med mamma, moster och mormor. 4 brudar på stan! Det blev visst två julklappar till. Hade inte tänkt köpa till mormor och morfar, men hittade något fint till dem som jag hoppas de kommer att tycka om.

Nu ska vi åka till farmor, som alltid gör dagen innan julafton. Lite dumt att säga det här, men det luktar inte så gott där. Men någon timme klarar man av. Så lite julfika blir det förmodligen.

Senare ska vi tona håret, ser fram emot det och hoppas det kommer blir bra.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback