Vart kommer jag hamna, när jag kastar in handduken

2009-05-25 @ 22:04:28

Såg ni också på solsting och snedsprång (tror jag det hette)? Dag-Otto är ju min favorit. Vem var er favorit?  

Man kom hem vid strax innan 4, stekte en havltimme i solen. Då därefter det började blåsa lite kyligt. Istället för att sätta sig på rummet och råplugga gick jag istället på en promenad. Gick längs stranden igen, men idag var det lite kallare än vad det var igår. Det blåste lite mer idag. Men skönt ändå, när solen låg på.

Jag kom hem vid 6-tiden, men gick igen. Gick för att hämta cykeln. Mamma och pappa undrade varför jag försvann lika fort som jag kom. Men det var lika bra att hämta den med en gång, för annars hade jag glömt bort det och kommit på det när jag är försenad till bussen imorgon och behöver cykeln för att ila med vindens fart.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. 10 timmar sömn är inget fel på. Inte mer än nödvändigt.
Gonatt


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback