Snart så

2009-03-13 @ 13:28:00
Hejsan! Mår ni bra? Jag mår helt underbart. Jag förstår inte varför. Det kanske kan vara för att jag ska resa bort över helgen. Det ska bli kul. Utan föräldrar, bara jag och min syster tillsammans ute på vägarna. Jag kanske får köra också, men det kanske blir på vägen hem då, för det är mörkt ikväll, och jag tror vi vill komma fram så fort som möjligt. Men det ska bli så kul att bara få komma bort härifrån även fast man får plugga på resan. Det är bara det att komma bort från ön som gör det skönt.

Nu ska jag plugga i skolan fram till halv 4, för klockan 4 ska jag möta syrran utanför hennes jobb och så går vi ner tillsammans till hamnen, där bilen står parkerad och väntar på oss. Verkligen tur att jag körde in min väska igår, för jag hade nog inte kunnat få med mig den imorse. Usch naj! Himlans tur!

Nu ska jag sätta mig hos Frida och Josefina och skriva en liten uppsats till Filosofin, som jag skulle ha gjort till igår. Men "bättre sent än aldrig"! Eller hur?

Vi ses snart, ni får ha det bra i helgen. Rock on, dude!
Puss♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback