Kaos i Visby stad

2009-03-24 @ 22:18:13
Ikväll blev det bio med Carro och Anna. Vi såg "En Shopaholics bekännelser" (igen. Så roliga är vi) Först blev det en tur på stan på oskilda vägar, därefter möttes vi alla på Cubus för att sedan gå och äta mat på Donken. Det var inte så värst mycket folk på stan idag. Det var säkert på grund av vädret som varit idag. Seriöst, det har verkligen varit kaos. En del busstider blev till och med inställda. Det blåste seriöst  mycket och snön yrade grymt hårt. Det var inte kul! Det var så att man inte ville stiga utanför dörrarna. Först trodde man heller inte att man skulle få åka hem, men lyckligtvis gick det bussar hem senare mot eftermiddan. Jag hade bilen idag, så jag hade det lite bättre. Men det var halt på ävegn hem ikväll.

I alla fall, vi åt mat på Donken. Sedan gick vi till bion för att hämta ut våra bokade biljetter. Han säger då, när han fått mitt bokningsnummer, att det inte är säkert att filmen kommer att gå på grund av något elektroniskt eller tekniskt fel på maskinerna. Vi hade tydligen turen med oss, för filmen spelades. Men det blev lite senare än vanligt. Det var kanske en kvart eller så. Så det var inte så farligt. Nu har jag sett HELA filmen i alla fall. (Vi missade ju lite första gången,  på grund av att brandalarmet gick igång och vi var tvungna att vänta utanför.) Men det var inte så viktigt det som vi missade. Jaja, filmen var bra. Rolig och romantisk!

Anna följde med mig hem efter filmen. Jag hämtade även upp Christoffer och skjutsade honom hem (bor nästan på samma gata som jag). Anna stannade hos mig tills hon tog bussen, typ nu härifrån, men som hon nästan missade för att busschauffören höll på att köra förbi henne. Typiskt!

Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Jag är jättetrött, speciellt i benen och jag har absolut ingen aning om varför. Undrar vad det kan bero på??? Fotbollen på gympan kanske.....no lo sé!?

Jaja, gonatt alla. Ha det bra!
puss ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback