den unge "Zenitas" lidanden

2009-03-23 @ 20:19:48

Snart somnar jag! Ni anar inte hur tråkig bok vi läser till skolan. Varför väljer lärarna så konstiga böcker som man inte ens förstår sig på? Ja, det kan man ju verkligen undra. Jag har i alla fall börjat läsa den, så man kan väl nästan säga att det är en bra början. Men Gud vad tråkigt det är. Kan man lida mer än vad man gör nu? Nej, jag tror inte det. Så mycket som ska göras och så lite tid. Något jag inte kan förstå är varför de måste klämma in allt nu. Mycket ska göras på bara två veckor och jag orkar knappt något nu. Snart är det lov, men det enda man kommer tänka på då är ändå skolan. Jag känner mig förföljd av skolan vart jag än går! Det är aldrig en lugn stund i mitt hektiska liv! Liv! Kan man ens kalla det liv? Nej!

Imorgon kväll blir det bio igen. Bara för att vi är lediga på onsdag, passar vi på att gå.

Naj, nu ska jag fortsätta lida i min bok!
Gonatt♥


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback