~Blåsiga måndag~

2009-03-02 @ 11:27:11
Sitter i skolan och väntar på att engelska lektionen ska börja. Den här lektionen måste jag verkligen ta tag i arbetet och kanske bli färdig i tid. Jag ska skriva om en författare och ett utdrag från en bok som författaren skrivit. Ibland kan det ta evigheter för man vet inte vad man ska skriva för man vet inte vad hon (läraren) förväntar sig vad man ska skriva.

Den här veckan blir det bara plugg som gäller. Imorn ska det vara en diskussion i filosofin, på fredag ska engelskan vara färdig och så har man också spanska prov på fredag också, som jag inte har pluggat något på. Så jag får se hur mycket jag kommer lära mig tills dess.

Naj, nu ska jag vara lite social mot vännerna som sitter i de mjuka stolarna i bibblan. Kanske lite snack om vad man gjort på lovet.
Tjingeling.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback