Änglarna

2009-03-09 @ 11:40:23
hej!
 Allt bra kära vänner?  Med mig är det bara bra, man är lite trött ännu efter helgen. Det blev lite sent, eller "tidigt" som man gick och lade sig. Idag har man haft textilslöjd och jag har fortsatt med min mössa, som jag sticker. Den kommer nog bli stor när den blir färdig. Det som återstår på schemat är engelska och spanska. På engelskan tror jag att vi ska film, och på spanskan ska vi prata i grupp om ett fritidsintresse. Jag har allt nedskrivet och jag tänker inte lära mig allt utantill, så för min del så tänker jag helt enkelt läsa upp det bara.

Man ska också på extramatten senare idag, för att lära sig lite mer inför provet på torsdag.
Nu måste jag hämta mina böcker för engelskan börjar nu.
Tjingeling, puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback